Ce se întâmplă când nu verifici prognoza meteo?

4509e143db69c9649c7195f7c23c4f44Buuuuuuuuun. Nu știu cum e vremea în celelalte părți ale țării, dar la mine acasă plouă continuu de câteva ore. Și e frig răăăăău.

După o scurtă vacanță de câteva zile acasă, a venit timpul să mă întorc, cu chiu, cu vai, în capitală. Spun „cu chiu, cu vai” pentru că îmi displace drumul, care e destul de lung, și ajung obosită ca și cum aș fi luptat pe front. Cu toate astea, nu știu cum voi face față drumului, având în vedere faptul că drăguța de mine este cam neglijentă și uitucă uneori. După ce m-am supărat de câte ori mi-au zis prietenele mele că de obicei fac lucrurile pe dos (mă îmbrac total inadecvant condițiilor meteo), astăzi am ajuns să le dau dreptate și să mă întreb cum pot fi chiar eu omul extremelor? Cum? Și mai ales, de ceee? Care dintre părinți a avut minunata idee de a mă înzestra cu un asemenea „dar”?

Ei bine, nu asta contează și e ultima mea grijă descoperirea celui vinovat. Toate hainele și lucrurile de acasă mi le-am cărat, încet, încet, la București. M-am gândit că nu îmi vor fi de mare ajutor acasă, ținând cont că cea mai mare parte a timpului îl petrec în capitală. Și iată-mă astăzi, singură, înfrigurată și neajutorată, încercând să caut ceva de îmbrăcat prin șifonierul mamei, al fratelui… pentru că, vedeți voi, afară plouă, e frig, iar eu am avut proasta inspirație de a aduce cu mine în vacanță doaaaar sandale, tricouri, rochițe și pantaloni scurți. Asta pentru că nu mi-am făcut un obicei din a-l consulta pe Busu’ ori de câte ori ies din casă sau merg în vacanțe. Nu-i așa că-ți vine să mă pupi de drag? Știiiiiiiu. 🙂

Dacă pănă acum am avut noroc, de data asta cineva s-a gândit să îmi dea în sfârșit o lecție…bună, asta după ce m-a tot păsuit.  Sper că voi reuși să găsesc ceva hainuțe și încălțăminte ca nu cumva să dau nas în nas cu răceala și că poate de data asta chiar îmi voi învăța lecția și voi începe o relație de lungă durată cu site-urile meteo. Poate, poate, așa voi lua cu mine DOAR lucrurile utile data viitoare.

Lasă un răspuns

