Pur și simplu: mulțumesc!

7b8a6f7658233ca2976288397d0dddceAstăzi n-am să mă plâng de nimic; astăzi nu o să spun că m-a deranjat ceva sau cineva (deși am avut parte și astăzi de lucruri cam neplăcute) că nu mi-a ieșit totul cum trebuie,că am avut ghinion sau mai știu eu ce alte lucruri scoteam pe gură în zilele acelea în care aveam un norișor negru deasupra capului.

Astăzi scriu despre iubire și recunoștință. Astăzi vreau să eliberez toate energiile negative care simt că-mi afectează corpul și să le înlocuiesc cu lucruri frumoase, gânduri pozitive și luminoase, iubire pentru toți și toate. Voi încerca, de astăzi, să nu mă mai las afectată de cuvinte urâte venite din partea celor din jur, să nu mai aștept să-mi fie construită fericirea de către persoanele din jurul meu. Voi fi responsabilă de gândurile și de acțiunile mele și voi răspunde pentru ele în fața corpului meu.

Citeam astăzi un articol despre influența gândurilor negative asupra corpului nostru, asupra universului și asupra semenilor noștri. Da, cred în energii; cred că, dincolo de acest corp, există ceva puternic, ceva de nedescris, care ne „conduce”, ne „dirijează” viața în funcție de scopurile și interesele noastre. Da, cred în câmpurile magnetice, în fizica cuantică, în Univers și toate lucrurile care țin de spirit. Da, cred în asta pentru că am simțit pe pielea mea puterea gândurilor pozitive și a iubirii. Da, am simțit cum fiecare cuvânt frumos rostit pentru cineva sau despre cineva, vărsa în sufletul meu râuri de fericire, iubire și-mi lua o povară de pe suflet. La polul opus,am simțit pe pielea mea cum suferința, fie după o despărțire, fie după un alt eveniment nefericit, îmi afecta corpul, sănătatea și mă țintuia la pat câteva zile, slăbindu-mi organismul și dându-mi tot felul de răceli, dureri de stomac, de cap etc.

Ziceam că ziua de astăzi e despre iubire și recunoștință. E ziua în care aleg să mulțumesc Universului pentru tot ceea ce am acum, în momentul acesta, în care scriu chiar. Așa că spun: mulțumesc, pentru frumoasa mea familie, cu caracterul diferit al fiecărei persoane, uneori mai greu sau mai ușor de suportat. Mulțumesc, dragii mei părinți, pentru iubirea voastră, pentru bunurile materiale și spirituale pe care mi le dați neîncetat încă din prima zi de viață. Mulțumesc fratelui meu pentru că există, pentru că am învățat să împart cu alții ceea ce am datorită lui, pentru că îmi este și îmi va fi un mare sprijin în viitor, chiar dacă încă nu știe asta.

Mulțumesc iubitului meu pentru că există, pentru toate momentele frumoase petrecute împreună, pentru iubirea lui, pentru îmbrățisările lui, pentru ajutorul și sprijinul necondiționat. Îi mulțumesc chiar și pentru momentele mai neplăcute sau mai puțin plăcute din relația noastră, pentru că mă ajută să evoluez, să învăț lucruri noi de fiecare dată, să încerc să devin o persoană și o iubită mai bună.

Mulțumesc prietenelor mele pentru că mă suportă, pentru că mă ascultă și mă sfătuiesc atunci când am nevoie. Pentru că, uneori, o ceașcă de ceai cald alături de ele e tot ce am nevoie.

Mulțumesc persoanelor care din diverse motive nu mai fac astăzi parte din viața mea. Poate vom relua legăturile sau poate nu… în orice caz, vă mulțumesc pentru ajutor, pentru lecțiile date, pentru acele file din viața mea care m-au ajutat să fiu ceea ce sunt astăzi.

În cele din urmă, îți mulțumesc ție, Universule, sau orice altceva ai fi, pentru că exist, pentru că astăzi sunt ceea ce sunt, pentru tot ce am, pentru ziua superbă de astăzi și pentru tot ce voi face/primi în viitor. Îti sunt recunoscătoare pentru tot! 🙂

 

Un gând despre “Pur și simplu: mulțumesc!

Lasă un răspuns

