985dd040e5bdccc57397dc061b50ba03Stăteam acum 10 minute în pat, cu laptopul pe picioare și motanul adormit pe burta mea, când văd ceva negru, micuț, coborând cu viteză pe ecran. O furnică. N-am vrut s-o omor. Îi fac vânt cu degetele de pe ecran și cade lângă picioarele mele. Două minute mai târziu o văd din nou urcând pe laptop. Îl „traversează” grăbită, trecând pe lângă F-uri. Coboară spre partea de jos a laptopului-cea cu bateria, ventilatorul etc.

Întorc laptopul cu „josul în sus” și văd că furnica intră în el, la fel de zorită, prin spațiul din care lipsea bateria.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mi-a intrat o furnică în laptop! Ce mă fac?! Ce mă fac?!

Am dat motanul jos de pe burta mea, încercând să scot cumva furnica de acolo. În timp ce suflam și mă tot uitam prin toate găurile după ea, a ieșit furnica- probabil speriată de praful și de căldura din interior.

Oare cum ar fi fost să locuiască o furnică în laptopul meu?

 

 

Lasă un răspuns

